BV Onder Ons
Dit jaar doen wij ook mee met de Rabo ClubSupport actie en vanaf 05 Oktober tot en met 25 Oktober kun je een stem uitbrengen voor Buurtvereniging Onder Ons

Ben je lid van de Rabobank dan mag je stemmen en wij hopen dat je op ons wilt stemmen en dat kan via de:

Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport

Hier kun je bekijken hoe je ons kunt steunen en je stem geven aan Buurtvereniging Onder Ons.

Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op jouw stem rekenen?

Delen mag en wordt zeer gewaardeerd!

Je kunt ons tussen al die ander verenigingen heel gemakkelijk vinden door te zoeken op buurtvereniging
BV Onder Ons
Dit zou de laatste dag zijn van het feestweekend voor 75 jarig bestaan van buurtvereniging Onder Ons. Het is helaas niet doorgegaan maar het bestuur kon dit niet zomaar voorbij laten, en daarom afgelopen week een feest presentje 🎁 gemaakt en deze vandaag met een aantal vrijwilligers rond gebracht bij onze leden.
BV Onder Ons
Aanstaande weekend was gepland om het 75 jarig bestaan van buurtvereniging Onder Ons te vieren. Zoals ook al eerder gemeld gaat dit helaas niet door maar willen wij deze verzetten naar volgend jaar, want we willen het niet zomaar voorbij laten gaan. Wij zullen jullie hiervan op de hoogte houden zodra er meer bekend is.
Wel willen wij als bestuur alle sponsoren en vrijwilligers die met organisatie bezig waren en vrijwilligers die al hadden toegezegd om tijdens het weekend te helpen nogmaals bedanken want zonder jullie kan er geen feestweekend georganiseerd worden.
Ook voor de leden is het een heel raar feestjaar want we hebben door de maatregelen tot op heden ook nog geen andere evenementen kunnen organiseren. Maar we willen de leden wel laten weten dat we ze niet vergeten zijn en zullen na de vakantie toch nog wel wat gaan organiseren.

MVG. Bestuur BV Onder Ons
BV Onder Ons
Zoals iedereen weet zijn alle evenementen tot 1 september afgelast! Dit betekent dus ook dat het Feestweekend voor het 75 jarig bestaan van onze buurtvereniging wat plaats zou vinden op 26, 27 en 28 juni helaas niet door kan gaan😥.

Wij vinden dit erg jammer, maar begrijpen dat de gezondheid van iedereen voorop staat.

Wij gaan als bestuur samen met de feestcommissies kijken hoe nu verder. Want ook is het nu nog niet duidelijk hoe het na 1 september verder gaat, wij houden jullie op de hoogte.
BV Onder Ons
In deze tijd waar we allemaal zoveel mogelijk thuis en binnen moeten blijven en dus ook geen paaseieren kunnen gaan zoeken met de jeugd van de vereniging. Gaan wij het vanuit het bestuur anders doen en gaan vandaag bij alle leden een leuk tasje afgeven met daarin verschillende lekkernijen en een kaarsje.
Iedereen fijne paasdagen gewenst en zorg goed voor je eigen maar ook zeker voor elkaar.
BV Onder Ons
BV Onder Ons heeft zijn/haar profielfoto bijgewerkt.