BV Onder Ons
Vrijdagavond 20-5 het eerste openbare evenement georganiseerd door de buurtvereniging. Na 2 jaar konden we weer de Maria viering houden bij het kapelletje aan de Eindsestraat. Het weer zat ons mee, overdag flinke buien maar tijdens de viering was het droog en waren er toch een 40 personen die de viering bijwoonde en achteraf nog lekker van een kopje koffie met koek hebben genoten.
Nu starten we eind deze maand met het Onder Ons Jeu de Boule toernooi met onze leden en gaan verder met het organiseren van het tweede openbare evenement namelijk het feestweekend.
Zet datum 2, 3 en 4 September maar vast in je agenda, 2 september besloten feestdag voor onze leden maar 3 en 4 september openbaar. Wordt een mooi weekend DJ, artiesten en bands zijn geboekt maar meer info hierover volgt snel maar zorg dat je er bij bent.
BV Onder Ons
Het feestweekend voor 75 jarig bestaan van de buurtvereniging kon door Corona 2 jaar geleden jammer genoeg niet doorgaan. Maar dit jaar in het weekend van 2, 3 en 4 September gaan we dit alsnog vieren dus houd deze datums vrij.
Meer info volgt snel maar kan al melden dat de Bijtels er op zaterdagavond 3 september een knalfeest van gaan maken.
BV Onder Ons
Het jaar loopt weer ten einde, was weer een jaar wat draaide om Corona met alle bijkomende beperkingen. Maar gelukkig hebben we dit jaar wel een paar evenement kunnen organiseren voor onze leden wat zeer gewaardeerd werd. Het laatste geplande evenement op 11 december kon door de Corona maatregelen weer niet doorgaan wat zeer jammer was. Tijdens de laatste vergadering van de bestuursleden werd besproken dat dit zo rondom de feestdagen wederom een triest einde van het jaar zou zijn en daarom zijn ze weer op het idee gekomen om voor elk huisadres weer een presentje te maken. De inkopen werden gedaan en afgelopen donderdag zijn de pakketjes samengesteld en ingepakt zodat ze vandaag via een drive thru opgehaald konden worden.
Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar🎄 🎆🎇
BV Onder Ons
Vandaag deze mooie cheque mogen ontvangen van Rabo ClubSupport, zijn daar heel blij mee. Wij bedanken Rabobank Tilburg en Omstreken en natuurlijk iedereen die op ons gestemd heeft zodat wij dit mooie bedrag mochten ontvangen.
BV Onder Ons
Zondag 7-11 een Snert Jeu de Boule toernooi georganiseerd voor onze leden. Liefst 36 leden gingen strijden om de winst en om 11.00 werd gestart met de wedstrijden. Onder het genot van een drankje en hapje werden gedurende de dag alle wedstrijden gespeeld en was er een vuurtje om even te kunnen opwarmen als het nodig was. Eind van de middag tegen de schemering vond de spannende finale plaats tussen Henk van Loon/Chantal Barendse en Wim Snoeren/Ans Emmen. Na een zeer geslaagde dag mochten Henk en Chantal zich winnaar noemen van het Snert Jeu de Boule toernooi 2021 en was er een poedelprijs voor Jan van Kerkhof en Ilse Welling die als laatste waren geëindigd.
BV Onder Ons
Vandaag gezellig op pad geweest met de senioren van de vereniging naar museum ’t Oude Platteland. Alleen maar positieve reacties gekregen, iedereen vond het leuk, gezellig en fijn dat ze weer mee op pad mochten. Medewerkers van ’t Oude Platteland bedankt voor de goede zorgen was perfect geregeld met de Brabantse koffietafel en na afloop nog het samenzijn in de grote zaal met een drankje🔝🙌👍