BV Onder Ons
Het jaar loopt weer ten einde, was weer een jaar wat draaide om Corona met alle bijkomende beperkingen. Maar gelukkig hebben we dit jaar wel een paar evenement kunnen organiseren voor onze leden wat zeer gewaardeerd werd. Het laatste geplande evenement op 11 december kon door de Corona maatregelen weer niet doorgaan wat zeer jammer was. Tijdens de laatste vergadering van de bestuursleden werd besproken dat dit zo rondom de feestdagen wederom een triest einde van het jaar zou zijn en daarom zijn ze weer op het idee gekomen om voor elk huisadres weer een presentje te maken. De inkopen werden gedaan en afgelopen donderdag zijn de pakketjes samengesteld en ingepakt zodat ze vandaag via een drive thru opgehaald konden worden.
Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar🎄 🎆🎇
BV Onder Ons
Vandaag deze mooie cheque mogen ontvangen van Rabo ClubSupport, zijn daar heel blij mee. Wij bedanken Rabobank Tilburg en Omstreken en natuurlijk iedereen die op ons gestemd heeft zodat wij dit mooie bedrag mochten ontvangen.
BV Onder Ons
Zondag 7-11 een Snert Jeu de Boule toernooi georganiseerd voor onze leden. Liefst 36 leden gingen strijden om de winst en om 11.00 werd gestart met de wedstrijden. Onder het genot van een drankje en hapje werden gedurende de dag alle wedstrijden gespeeld en was er een vuurtje om even te kunnen opwarmen als het nodig was. Eind van de middag tegen de schemering vond de spannende finale plaats tussen Henk van Loon/Chantal Barendse en Wim Snoeren/Ans Emmen. Na een zeer geslaagde dag mochten Henk en Chantal zich winnaar noemen van het Snert Jeu de Boule toernooi 2021 en was er een poedelprijs voor Jan van Kerkhof en Ilse Welling die als laatste waren geëindigd.
BV Onder Ons
Vandaag gezellig op pad geweest met de senioren van de vereniging naar museum ’t Oude Platteland. Alleen maar positieve reacties gekregen, iedereen vond het leuk, gezellig en fijn dat ze weer mee op pad mochten. Medewerkers van ’t Oude Platteland bedankt voor de goede zorgen was perfect geregeld met de Brabantse koffietafel en na afloop nog het samenzijn in de grote zaal met een drankje🔝🙌👍
BV Onder Ons
Ook dit jaar heeft de Rabobank weer een leuke clubactie waar wij ook als Buurtvereniging Onder Ons weer aan meedoen dus elke stem is weer welkom. Van 4 tot 25 oktober kun jij je stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging.
Stemmen doe je via de Rabo App of Rabo telebankieren. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar !
Alleen leden van de Rabobank kunnen een stem uitbrengen. Als je nog geen lid bent, kun je je gratis registreren via de Rabo app.
We hopen op deze manier weer een leuk bedrag bij elkaar te verzamelen, waar we hopelijk komend jaar weer vele leuke dingen van kunnen organiseren.
Alvast bedankt namens de vereniging.
BV Onder Ons
Vandaag eerste activiteit gedaan bij de buurtvereniging sinds carnaval vorig jaar, wat was dit fijn om weer te doen. Omdat we in de Mei maand altijd een Maria viering organiseren bij de kapel op de Eindsestraat en dat dit nu voor de 2de keer niet door kon gaan heeft het bestuur een Kapellekes autopuzeltocht uitgezet waar vele leden aan hebben deelgenomen. De eerste vertrokken om 10.00 uur / laatste om 11.45 en iedereen kreeg halverwege een lekkere lunch met belegde broodjes, puddingbroodje en een appel voor de tweede helft van de tocht. En wat vond iedereen het toch een leuke dag, we kregen toch zoveel positieve reacties. Wat was dit weer fijn om voor onze leden te kunnen organiseren in deze tijd, deelnemers bedank was top🙌